GREKLANDS RESAN

Hej på er , det var ett väldigt bra tagsen!
 

Men jag har inget att skriva om men jag saknar bloggen & att få skriva av sig tror jag behöver det lite grann. 
Men jag kan ju börja med & säga att jag har varit utomlands i en vecka åkte den 13 juli och kom hem den 20 juli var borta en vecka och det räckte jag blev sjuk efter 2 dagar där så ville inte göra nått ville bara stanna i området.
 
Men så fort jag kom hem till Sverige igen så blev jag frisk. :)
konsitgt men sant. & så hade jag och Jonathan 5 månader förlovning & Jonathan mamma fyllde år.
 
Men jag kan säga att om jag ska åka nånstans utomlands så vill jag inte åka dit igen iallafall.
Hällre åka nån annanstans som man inte har varit på. =)
 
Sen har jag förlorat min mamma inte död då men ja men det orkar jag inte prata om sa bara sanningen till henne om hennes snubbe. Då blev allt en katastof. 
 
Sen har jag skadat mig eller jag blödde som en gris. 
Iförr gårr så krossades ett glas i mitt rum och det var på kvällen och jag hämtade dammsugaren sen stängde jag av datan och skulle lägga mig i sängen och så ställde jag den krossade glaset på skrivbordet.
 
Men sen senare mitt i natt går jag upp & kissar och sen satte jag mig i datastolen och jag hade glömt av att glaset stod där så jag drog ner armen ganska hårt rakt i den så fick glas i handleden så hela lisebergs bandet var blodigt eller ja en bit ialf och sen dagen efter igår då så trodde jag att jag hade dammsugit upp allt men då trampar jag på en liten liten glasbit... i foten aj kan man ju säga. Det gjorde fett ont men jag grina som jag gjorde när jag fick det i handen grinade så högt så väckte min älskling som låg och sov.
 
Men nu ser allt bra ut som tur är ! oh jag hoppas att inget händer mer.. :) 
 
Här har ni lite bilder från Greklandresan. 
 
 
Dem två sista bilderna är hemma i Göteborg ! trött kille ! & tjej ! 
 

Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Svar: tack så mycket! Vad kul att du tycket det :)
Ja vi gjorde ett könsultraljud och dom sa att det blir en pojke. Men jag vet inte om jag tror på det så jag är fortfarande lite osäker. Haha. Men dom har förmodligen rätt ;)

Kommentera här: