Hejsan

Hejsan på er. 
Saknat mig? 
 
Tänkte bara säga att jag mår inte så bra nu för tillfället för det har hänt en tråkig sak.
Men jag ska ändå försöka komma igen med bloggen igen. 
 
Snart är det studenten.
På torsdag tar min kille studenten så då blir det att åka på den 
och sen på fredagen tar min bästavän studenten så det blir tajt. 
Men festa ska vi allt göra på platsen. & kalaset. Kommer bli super kul.
 
Idag har jag grejat med min kanin Hampus som inte mår så bra just nu hela hans öga är geggit så har varit och tvättat rent så vi får se vad som händer. Ska göra det ikväll igen.
Hoppas verkligen inte att han försvinner, han är gammal , 10 år. 
Han är min längsta kanin jämför med dem andra som bara är 3-4 år.
 
Så jag hoppas verkligen inte att han är redo att säga adjö. Men jag får vara berädd på det ifall att.
Här får ni en bild på min fina Hampus. <3