Förlåt

Förlåt verkligen.. haha men som jag skrev i förra inlägget så mådde jag skit & var tvungen att skriva av mig. Men jag har gått vidare nu, men det är jätte jobbigt fortfarande när man ser vissa saker eller när man påminns om dessa personer. Det som har hänt kommer ju alltid sitta kvar inom mig. 
Men jag mår bättre för varje dag. 
Dock denna månaden " April" Så har det var förjävligt , jag har vart sjuk jätte många gånger. Men nu börjar jag komma upp på benen igen och det känns jätte skönt!

Idag har jag bara tat det lugnt och vart ute på en långpromenad med mina vovvar 😃 Det var jätte skönt att vara tillbaka i rutinen att gå en långpromenad om dagen ialf😊
Sen har jag bara tagit det lugnt & imorgon ska jag försöka fixa till min lägenhet, jag har flyttat & det kan jag skriva i morgondagens inlägg😃 Nu ska jag ta och försöka sova efter en lång dag😴

Här är en bild från långpromenaden , dem fck springa lösa i skogen och det uppskattas alltid
(null)


kram