Spännande!

Hej på er goingar :* 
 
Jag suger verkligen på att blogga alltså... haha glömmer bort den helt & hållet emellanåt.
Inte dåligt att jag tänker på dig ibland alltså. :) 
 
Jag har en nyhet :) 
Jag ska flytta ihop med min fästman så vi ska äntligen bli sambos! :D
Som jag har längtat efter detta!
Dock är det en 1 men ja man kan börja med det iallafall så kan man flytta till större senare. ^^
 
& min bebis (Bixi) väntar även valpar. :)
Har vart och kollat hos veterinären på ultraljud på hennes mage :) 
Det var så magiskt så man fick tårar!
Hon ska få i början av februari och vi flyttar men 24 januari till 1 februari någonstans där emellan. 
 
Kommer bli mycket spännande! Jag håller på med flyttlådor. Frågan är bara om dem räcker , har bara 4 kvar haha
Det blir mer en vad man trodde kanske?haha
 
Ska bli mycket bättre på att upptadera! 
Ni ska även få se bilder på lägenheten när vi har flyttat in! :D 
Kommer bli sjukt mysigt! :) <3
 
En bild kan ni ju få se ultraljuden på en valp <3
 
see you later! pösss