Lösenord

Hej. Jag behöver ha lösenord ett tag framöver.
Vill inte att alla ska läsa.
Även om jag inte skriver nått speciellt så vill jag bara ha några som läser eller ingen alls.
 
Det senaste har det hänt väldigt mycket, för mycket! 
Jag har massa tankar och frågor som jag inte kommer få svar på.
Har försökt så många gånger.
 
Jag är rädd för massa.
Orolig för att nått ska hända mig även om jag inte är rädd för döden så är jag fortfarande rädd att nån ska misshandla mig eller hota ,bli våldtagen,bli skjuten,rånad.
Bor i Uddevalla & vågar inte gå ut så sent för att det ska hända..
Även om alla säger att det inte kommer hända o blabla.. 
 
Men vad spelar det för roll? jag är rädd, mörkrädd, då spelar det ingen roll om någon säger att inte kommer hända, för det kan hända när fan som helst. I vilken sekund på dygnet, men känner mig mycket tryggare när det är ljust ute.
 
Då undrar folk ah men varför flytta du dit om du är så rädd.
Jo jag är rädd osv men jag vill bo här för då har jag närmare till allt som jag vill göra.
Men klart att jag saknar mina bästavänner som jag hade där hemma som man inte träffas så ofta.
 
Huvudsaken är att man pratar dagligen.
Men visst jag saknar att bo hemma för det var mindre ansvar.
Men hade jag bott hemma så hade inte haft valpar eller 2 katter.
Vilket jag har nu och det ångrar jag inte.
 
Pojkvän.
Jag älskar han men han går mig på nerverna med att han ska ut och röja mitt i nätterna & supa osv och ljuger för en. Vill ju bara ha han hemma? Vad var det för meningen att bli sambos om han inte umgås med mig?
Även om han är 20 och vill ha roligt, så behöver man då gå ut på krogen varje helg och såra mig.
Vi kom överrens om att 1 gång i månaden ska han få gå ut.
Men nej... Nu blir det 2 gånger.. Så säger han - bara jag f¨år gå på detta så behöver jag inte gå ut på krogen på över etthalv år- nej det kommer inte bli så , han kommer inte hålla de.
 
Min blogg jag skriver exakt vad jag vill.
Bara att sluta läsa om det stör dig.
 
Vänner
Jag önska att jag hade fler vänner här i Uddevalla så man kunde umgås med varje dag och bli nått ännu bättre..
Men jag kan inte,jag vill , men jag kan inte, för jag har mina bästavänner i Dalsland och 1 i Värmland.
Känner inte för att skapa en ny vänskap med någon annan.. Även om det hade vart bra eftersom jag inte umgås med någon här nere. Men det finns knappt någon som inte super, jag super inte.. Jag tänker ju inte direkt bli vän med någon som är dubbelt så gammal som mig.. Men i min ålder så festar dem flersta. Iallafall dem jag vet.
 
Just nu gör jag ingenting mer än sitter här och skriver detta & lyssnar på musik.
Ska snart ta och spela lite sims. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på, bara vara hemma iallafall.
 
'peace
 
Glad och lycklig tjej.
  Bilden togs när jag  & min kusin var i Turkiet tillsammans, första gången. <3