Hejsan.

 Hej på er alla. 
Nu var det ett jävligt bra tag sen.
Saknar fan att blogga emellanåt men har tänkt varje gång att jag har inte nått att skriva om iallafall..
Men nu har jag funderat och funderat och på måndag börjar jag och min bästa vän Cindy att träna. 
 
Gå/cykla/gymma. 
Äta nyttigt.
 
Detta är så fruktansvärt intressant hur det slutar.
Om vi klarar hela vägen.
Eller om någon ger upp..
Men vi båda vill detta så vi har inget val.
 
Min önskan ska gå igenom.
Så klart undrar ni ju vad.
Men det får jag hålla för mig själv.
Vissa vet och vissa inte.
Då undrar ju ni att ''varför skrev hon de då''?
Jo för att jag är glad men jag kan inte säga det 
eller jag vill säga det men vågar inte riktigt.
Känns bara pinsamt även fast det inte är det.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller hur är det man säger? ;)
 
De blev allt trots allt lite text i detta inlägget iallafall det trodde inte jag för 5 minuter sedan..
haha 
 
 
puss :*