Trullz <3

Hej goingar.
Idag fick jag en tråkig nyhet, vet inte riktigt om jag har berättat för er här om jag har haft en katt som heter ''Trullz'' & att min mamma & styvpappa har han hemma hos sig, för han trivdes bäst där & det funkade inte ha honom med mina andra två katter.
Men ja imorse så fick jag ett meddelande av min mamma om att min katt har blivit ihjäl körd :'( .
Det gör så himla ont i mig...
1 av osakerna jag ville att han skulle vara en inne katt & bo hos mig.
Men han ville ut & mammas andra 2 katter gick ju ut o in och så klart ville Trullz det med. Men det är inte första gången en katt blir ihjäl körd där dem bor.
Tycker det är så himla dåligt & folk är idioter när dem kör på små vägar när dem vet att de kan springa katter.. Blir så arg! Idioter rent ut sagt..!
Folk som säger att katter inte är värda någonting & att det bara är att skaffa ny.
Nej. Det stämmer då fan inte. En katt är lika mycket värd som alla andra djur. En familjevän.
Min älskade katt, fick inte säga hejdå..
Du är saknad, jag har tänkt på dig varje dag sen innan du blev påkörd :(
Men nu tänker jag på dig konstant.
Fan det gör så jävla ont, min fina röda katt :(
kommer så väl ihåg när jag var & hämtade dig jag och Cindy..
De var så magsikt.
Min första katt! Natten till måndag :( 
12 september 2016 vila i frid min älskade misse.
 
 
Jag tittar upp på dig & du tittar ner på mig. <3
Jag älskar dig & du var så gosig & lekig. <3
kommer aldrig glömma bort dig. <3
 
Hoppas du har de bra med Laban <3
min finaste trullz bullz <3