Hejsan

Hej jag vill bara skriva en fin sak till min vän, som jag inte har träffat på flera år och har inte haft bästa kontakten, för hon flyttade med sin kille sen blev hon gravid vilket jag blev jätte glad för , för dems bådas skull och dem fick en underbar liten tös :) hur söt som helst , och jag vill så gärna träffa er ! 
jag saknar oss och jag är så ledsen så att jag vill skriva här så du vet att jag verkligen är ledsen och inte bara säger det för att det ska låta bra utan jag är faktiskt ledsen för hur jag skrev till dig , jag saknar dig så otroligt mycket, alla våra fina minnen , och när du hade egen lägenhet i uddevalla vi var med varandra ganska mycket och vi hade roligt, jag är så otroligt avungsjuk på denna tjejen ska ni veta , hon har allt som jag vill ha , allt jag någonsin har önskat , barn, djur,sambo jag är så otroligt glad för din skull eller ja både din och Adrians skull att ni fick underbara söta Thea och era två katter och eran Busan som jag saknar så <3
 
jag saknar det , och jag vill så gärna komma upp till dig och träffa er och vara med er någon helg ? om du också vill det förståss det hade varit så himla roligt! jag ber verkligen om förlåtelse det menar jag verkligen Sandra, du är en så fin vän som jag saknar så , min barnvän sen vi var små<3 
miss u girl <3 jag älskar dig 

Kommentera här: