Mina djurbilder ! ♥

u har jag bilder på bästa djuren! ♥
Melvina och hennes lille bebis !  ♥  så lycklig !
Melvina & hennes lillebebis ♥
Där har ni på Melvina som har blivit mamma och hennes dotter/son ♥
Där har ni pappan till bebisen. Han heter Hampus !
sen har han en bror som kommer på bild under  :).
& han heter Rasmus och är avundsjuk på sin bror för att han får ungar & inte jag. haha.
.
Tjockien själv. Som väntar bebisar dom kan komma när som helst och har byggt bo och grejor !
så söt hon är Maxin heter hon. Nu har jag tyvärr inte mera djur men jag tar ju kort på dom då&då så kan jag lägga ut här om ni/du vill ? :) ska självklart lägga upp bilder på bebisarna som Maxin kommer få.. :)
ha en bra dag för det tänker jag ha puss.

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Fina kaninisar hur många kaniner har du?, ska du behålla alla ungar?:), har själv haft en kanin innan men inte längre för den fick cancer "/, hade nog inte kunnat ge bort och så, e en stor djurvän när ja kollar på kaninerna och ser att dem e så söta då får ja lust och köpa en själv :-D// kram!:)

Svar: hej , ja jag ska sälja dom en eller två hade jag tänkt behålla men vi får se för min andra kanin har fått en till kull. så får se hur många som överlever. kram.
Isabella Andersson

Kommentera här: